Skip to main content
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 50€ | ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210 80.56.444

Πολιτική επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επόμενη ημέρα της παραλαβής της παραγγελίας και να ζητήσετε είτε αντικατάσταση είτε επιστροφή χρημάτων.

Τα επιστρεφόμενα είδη θα πρέπει να είναι άθικτα, στην αρχική τους συσκευασία και να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς.

Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται δεκτή επιστροφή προϊόντος το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, έχει χρησιμοποιηθεί ή υποστεί οποιαδήποτε φθορά ή ζημία και δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς του.

Αν θέλετε αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • Επικοινωνείτε μαζί μας στο 210-8056444 ή με mail στο eshop@kdghair.gr έτσι ώστε να συνεννοηθούμε για τις λεπτομέρειες που αφορούν την επιστροφή σας.
  • Συσκευάζετε το προϊόν έτσι ώστε να είναι ασφαλές κατά την μεταφορά του.
  • Παραδίδετε το δέμα στο courier που έχει δώσει εντολή η Kdg Hair Boutique.
  • Μόλις λάβουμε το δέμα θα σας αποστείλουμε το καινούργιο προϊόν που έχετε επιλέξει.

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε περίπτωση που ο πελάτης χωρίς να μας ειδοποιήσει έχει στείλει την παραγγελία πίσω με οποιοδήποτε courier και με ένδειξη χρέωση παραλήπτη.

Εντολή για τις επιστροφές δίνει μόνο η Kdg Hair Boutique.

Επιπλέον αντικατάσταση προϊόντος μπορεί να γίνει και στο φυσικό μας κατάστημα εντός ωραρίου λειτουργίας μας.

Αν θέλετε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • Επικοινωνείτε μαζί μας στο 210-8056444 ή με mail στο eshop@kdghair.gr έτσι ώστε να συνεννοηθούμε για τις λεπτομέρειες που αφορούν την επιστροφή σας.
  • Συσκευάζετε το προϊόν έτσι ώστε να είναι ασφαλές κατά την μεταφορά του.
  • Παραδίδετε το δέμα στο courier που έχει δώσει εντολή η Kdg Hair Boutique.
  • Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας θα σας καταθέσουμε το αντίτιμο της παραγγελίας σας ή σε χρεωστική/πιστωτική κάρτα αν είχατε πληρώσει με αυτό τον τρόπο ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει, αν είχατε πληρώσει με μετρητά στο φυσικό μας κατάστημα ή με αντικαταβολή.

Τα έξοδα επιστροφής και στις δυο περιπτώσεις βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Ό,τι και να επιλέξετε θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας βοηθήσουμε με την όλη διαδικασία.